Niet wat u verwacht. Uitval. Niet waar u op zit te wachten. Net nu de laatste pannen het dak op moeten of de kozijnen in de bouwkraan hangen. Het eind van de klus was in zicht. Wat nu? Bellen!
Elke storing is oplosbaar. En wij staan graag voor u klaar. Wie weet kan het probleem telefonisch verholpen worden. Zo niet, dan komen wij zo spoedig mogelijk naar u toe.
Afhankelijk van uw locatie krijgt u dezelfde dag nog een monteur ter plaatse om het probleem te verhelpen. Wij gaan deze klus voor u klaren!
Draag zorg voor uw machine of bouwkraan. De kettingen en het toebehoren. Onderhoud zorgt voor een langere levensduur. U kunt bij onze serviceafdeling een afspraak in plannen voor een bezoek van een van onze monteurs. Deze monteur helpt u graag bij het onderhouden van uw machine en/of gereedschappen. Deze monteur zal de nodige inspanning verrichten om uw machine of het gereedschap weer soepel te laten functioneren. Alleen bij noodzaak vervangen wij onderdelen. Omdat wij graag willen dat u veilig kunt blijven werken.
Wilt u vooraf een prijsopgave ontvangen? Vraag deze aan. Zo voorkomen we onverwachte verassingen. En maken we met u afspraken over het onderhoud dat u wenst. Passend. Technisch probleemoplossend.
Op uw machines en gereedschappen kunt u terugvinden wanneer deze gekeurd moeten zijn. Een keuringssticker is verplicht voor elke machine of elk gereedschap. Op deze sticker staat vermeld wanneer de laatste keuring is geweest en wanneer de volgende keuring verplicht gedaan moet worden. Houdt u daar rekening mee? Vraag bij onze planning tijdig een keuringsbezoek aan. Zo kunnen wij uw machine controleren op mankementen of storingen. Zo kunnen wij nagaan of uw machine nog voldoet aan de wettelijke eisen. Zo kunnen wij nagaan of u veilig kunt werken.
In verband met drukke periodes willen wij u vragen om ongeveer 3 weken van te voren contact met ons op te nemen. Liefst per e-mail zodat wij uw aanvraag spoedig kunnen verwerken.